Obchodní podmínky

Všeobecné Obchodní podmínky společnosti Chovatelův svět, s.r.o.

 

Vážení zákazníci,
přečtěte si prosím pečlivě naše Všeobecné obchodní podmínky platné v internetovém obchodě chovateluvsvet.cz

Je vaší povinností, jakožto kupujícího, seznámit se s Všeobecnými obchodními podmínkami a Reklamačním řádem ještě před tím, než objednáte zboží.

 

  1. Úvodní ustanovení
    • Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Chovatelův svět, s.r.o., se sídlem Benešova 610, Kutná Hora, 284 01, identifikační číslo: 09830057, zapsané v obchodním rejstříku vedené u Městského soudu v Praze v oddílu C, vložka 343167 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese http://www.chovateluvsvet.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    • Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
    • Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami společnosti Chovatelův svět, s.r.o., reklamačním řádem a podmínkami dopravy, a s těmito bez výhrad souhlasí.

 

  1. Vymezení pojmů
    • Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel. Prodávající je společnost Chovatelův svět, s.r.o. Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není. Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

 

 

 

  1. Kupní smlouva
    • Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
    • Rozhraní webového obchodu obsahuje seznam nabízeného zboží prodávajícím za účelem prodeje, a to spolu s uvedenou cenou za jednotlivé zboží v nabídce. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodávaného zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po takovou dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ujednáním není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    • Je-li kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží dodavatelem na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím-spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu včetně dohodnuté ceny lze měnit nebo rušit pouze na základě oboustranné dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
    • Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
    • Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem upozorněn dříve, než uskuteční objednávku. Má možnost se v předstihu s těmito obchodními podmínkami seznámit.
    • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky nebo její části před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech:
  • Zboží se již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena zboží dodavatele.
  • V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
  • Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které v minulosti podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).
  • Minimální hodnota zboží v objednávce je 150 Kč. Na tento limit se nevztahuje cena dopravy.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu dárku, je-li dárek zahrnut v objednávce. Dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele

 

  1. Dodací Lhůta
    • V případě, že je zboží skladem u prodávajícího (položka označená SKLADEM), zavazuje se jej prodávající vyexpedovat, předat dopravci, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 2 (dvou) pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy. Pokud zboží není skladem u prodávajícího, zavazuje se je expedovat, předat dopravci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5až 7 pracovních dní po uzavření kupní smlouvy (v období Říjen-Prosinec 7až 10 pracovních dní) v České i Slovenské republice. Dodací lhůty pak vychází z přepravních podmínek dopravce dle zvoleného způsobu dopravy kupujícím (cca dva dny pro Českou republiku, pro Slovenskou republiku cca 1 týden). 
    • V takovém případě, kdy objednané zboží nemá prodávající skladem nebo je nepředá dopravci z jiného důvodu ve lhůtě dle předchozího odstavce, oznámí tuto skutečnost prodávající emailem kupujícímu a zároveň mu sdělí předpokládaný termín expedice. V případě, že by tento předpokládaný termín dle předchozí věty měl být delší než 10 (deset) pracovních dní ode dne uzavření kupní smlouvy, vzniká kupujícímu právo odstoupit od kupní smlouvy.

 

  1. Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
    • Kupující si je vědom, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
    • Pokud nejde o případ uvedený v předchozím odstavci nebo o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující, za podmínky, že byla kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího písemně a uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.
    • Právo na odstoupení od smlouvy kupujícího v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku dále nemá zejména, v případě smluv:
  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
  • na dodávku novin, periodik a časopisů,
  • spočívajících ve hře nebo loterii.
    • Na dárky se nevztahuje žádná reklamace.
    • V případě, že se odstoupí od smlouvy dle obchodních podmínek, se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů, a to  v neporušeném stavu a původním obalu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží na adresu prodávajícího.
    • Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co nemůže již být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
    • Na kupní cenu, která je předměte jednání o vrácení peněžních prostředků kupujícímu, může prodávající započíst navíc i své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
    • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „nedostupné/ není skladem“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci neprodleně informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.
    • Pokud chce kupující dodané zboží reklamovat, ať už z důvodu jeho poškození, neúplného dodání nebo z jiné příčiny - jiná barva, tvar, velikost, vždy je nutné zaslat na adresu prodávajícího nebo do e-mailu spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který nalezne na webových stránkách, fotografie poškozeného nebo neúplného či špatně dodaného zboží a až v tento moment, bude jeho reklamace zaevidována a do 30 dnů vyřízena.

 

  1. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
    • Subjektem mimosoudního řízení je v případě internetového obchodu Česká obchodní inspekce (ČOI) , internetová adresa subjektu:  coi.cz.Samotné mimosoudní řešení může být zahájeno pouze na základě návrhu spotřebitele. Ten může návrh podat do 1 roku ode dne, kdy u prodávajícího poprvé uplatnil své právo (např. reklamace). Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. Česká obchodní inspekce následně o tomto faktu vyrozumí obě strany. Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

 

  1. Práva z vad dodaného zboží a záruční podmínky
    • Prodávající nenese odpovědnost za škodu v případě, kdy se kupující odchýlí od pokynů prodávajícího, škodu utrpí třetí osoba, zvíře v důsledku využití informací nebo zboží poskytnutých/dodaného prodávajícím kupujícímu, anebo pokud kupující prodávajícímu neumožní ani pokusit se zabránit vzniku škody nebo omezit její rozsah.
    • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
    • Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
  • Jsou vlastnosti zboží takové, jaké si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má vlastnosti takové, jaké prodávající nebo výrobce popsal, nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě prezentace jimi prováděné,
  • Je zboží vhodné k účelu, který pro jeho použití prodávající prezentuje, nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
    • Ustanovení v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu – z důvodu vady, díky které byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
    • Doba lhůty pro vyřízení reklamací je pozastavena v situaci, kdy prodávajícímu nebyly dodány veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (například: části zboží). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do data, kdy jsou dodány vyžádané podklady kupujícím. Pokud ale kupující nedodá podklady do 30 pracovních dnů od výzvy prodávajícím, bere se tato reklamace jako ukončená, v neprospěch kupujícího.
    • Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  1. Dodací a přepravní podmínky
    • Způsob doručení zboží vybírá kupující při objednání zboží. Prodávající má právo změnit způsob dopravy zvolený na základě požadavku kupujícího, pokud tento způsob dopravy není pro doručení objednaného zboží vhodný či tento způsob dopravy není podle podmínek stanovených dopravcem možný.
    • Pokud jsou povinnosti prodávajícího na dodání zboží na místo určení kupujícím dle objednávky, je povinností kupujícího toto zboží převzít při dodání. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je prodávající oprávněn vyžadovat náklady za uskutečnění dopravy na místo dodání ve skutečné výši a dále je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
    • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího potřeba zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je povinností kupujícího uhradit veškeré náklady spojené s opakovaným doručováním zboží.
    • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat obal, a pokud má jakékoli podezření na závadu obalu, to musí neprodleně nahlásit přepravci. Kupující není povinen převzít zásilku, kde shledá porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží byla v pořádku a splňovala veškeré podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
    • Hmotnost objednávky v rámci ČR nesmí přesáhnout 30 Kg, pokud se jedná o objednávku v celkové ceně do 1500Kč. 
    • Hmotnost objednávky v rámci SK nesmí přesáhnout 30Kg. V případě, že je hmotnost vyšší, bude zákazníkovi účtována doprava 2x.
    • Doručování zásilek Českou poštou a PPL se řídí podle přepravních podmínek těchto společností.
    • Doprava zdarma při objednávkách nad  1500,- Kč a u vybraných položek. Neplatí pro dopravu na Slovensko.
    • Všechny ceny v e-shopu prodávajícího jsou uvedeny včetně DPH.

 

  1. Ochrana osobních údajů

 

  • Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) společností Chovatelův svět, s.r.o., identifikační číslo: 098 30 057, se sídlem Benešova 610, Kutná Hora, 284 01, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 343167 (dále jen: „správce“).
  • Kontaktní údaje správce jsou adresa: Benešova 610, Kutná Hora, 284 014 email: info@chovateluvsvet.cz
  • Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  • Správce nejmenoval / jmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů. Kontaktními údaji pověřence jsou:

9.2   Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  • Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.
  • Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

9.3   Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  • Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
    • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR,
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.
  • Účelem zpracování osobních údajů je
  • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
  • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  • Ze strany správce nedochází / dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.

9.4   Doba uchovávání údajů

  • Správce uchovává osobní údaje
    • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu).
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 2 let, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
  • Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

9.5   Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)

  • Příjemci osobních údajů jsou osoby
    • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy,
    • zajišťující služby provozování e-shopu a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu,
    • zajišťující marketingové služby.
  • Správce má v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci. Příjemci osobních údajů ve třetích zemích jsou poskytovatelé mailingových služeb / cloudových služeb.

9.6   Vaše práva

  • Za podmínek stanovených v GDPR máte
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR.
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
    • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
  • Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

9.7   Podmínky zabezpečení osobních údajů

  • Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  • Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména antivirové programy, šifrování, zálohy, hesla a další.
  • Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.
    • Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
    • Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem Prodávajícího na elektronickou adresu Kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Prodávajícím na elektronickou adresu Kupujícího.
    • Kupující souhlasí s tím, že Prodávající bude zpracovávat tzv. "cookies" tak, aby usnadnil poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů.
    • Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na svém počítači. V případě, že je nákup možné provést a závazky Prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač Kupujícího, může Kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Kupující má rovněž možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

 

  1. Závěrečná ustanovení
    • Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
    • Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.
    • Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.
    • Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejím určením.
    • „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ 

 

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 31. Května 2021.